TEMA 23 "SOMETHING OLD"

2kommentarer



-Hej bellaninni

-Hej

-Har du varit nere vid havet nu igen? Something old? Känns det inte lite långsökt?

-Vaddå, det är ju en gammal snäcka, det ser väl vem som helst. Och stenarna i bakgrunden är skitgamla, det vet jag, jag har faktiskt pluggat geologi!

-Jag har hört rykten om att du fick med dig en massa lull-lull när du köpte ditt nya objektiv? Som du inte riktigt vet hur du ska använda?

-Vet jag väl visst!

-Men du sa ju själv att det var en massa konstiga filter och linser med i paketpriset?

-Ja, men jag visste PRECIS vad jag köpte.

-Jaha, jag trodde att du kanske hade skruvat på en lins på måfå och gått ner på stranden igen för att testa lite?

-...

-Vad tror du, kommer du att kunna vända kameran mot NÅGOT annat än hav och barn resten av utmaningen?

-Klart jag kommer! Jag är mångsidig och flexibel och har många idéer.

-Jaha, är det några teman du ser fram emot nu i slutet av utmaningen?

-"Nature" och "Something I made"

2 kommentarer

Tobbe

23 May 2012 16:51

Du inte bara fotar bra. Du är väldigt rolig också. =)

Margareta

06 Jun 2012 21:58

Jag säger det igen, du är underbar.

Kommentera

Publiceras ej