TEMA 31 "YOU. AGAIN"

4kommentarer



Wow, då var "Photo A Day" över. Vad kul det var.

Här är jag.
Där står jag och funderar över om jag ska fortsätta blogga.
Det är ju faktiskt ganska kul.

Men vad ska jag skriva om?
Jag har förstått att man ska vara "personlig men inte privat" men jag förstår inte vad det betyder.

Skriva ner och dela mina tankar.
Jag kan skriva bra när jag är arg, när jag jublar eller gråter.
Om saker som känns och bränns.
Men hur skriver man intressant utan att lämna ut för mycket?

Jag vill utveckla mitt fotograferande.
Att publicera bilderna här ger en sporre till att göra bilderna intressanta, för vem vill titta annars?

Jag hitt' på nå't.

Det finns fler Photo-A-Day out there om fantasin tryter.
Jag tar en månad frilans först och tänker egna tankar och tar egna bilder på egna teman sen får vi se.

Välkommen till min blogg. Jag hänger kvar ett tag till.


4 kommentarer

Uffe

31 May 2012 09:03

Du tar verkligen härliga bilder och jag gillar dina poetiska tolkningar! Jag vill se mer!

Anna

31 May 2012 10:28

Håller med Uffe. Fortsätt! Ett sätt att ta reda på hurdan blogg man vill ha är att kolla in andra och inspireras (eller se hur man INTE vill ha det).

Skridskoänkans glada dagar

31 May 2012 11:59

Kör på du bara ! Jag gillar dina ord och bilder. Det är här man får göra precis som man vill!



Carina

Anne

31 May 2012 20:51

Mer! Superfina bilder att inspireras av :)

Kommentera

Publiceras ej