TEMA 17 "WATER"

0kommentarer



Jag älskar att fota nere vid stranden.
Särskilt när det börjar skymma och man kan fånga vattnets rörelser med längre slutartider. Men en sån bild blir det inte idag. Här var det mycket sol och motljus så det fick bli en annan typ av vattenbild. Fint med vågen som reser dig, tycker jag. Precis på väg att bryta.

Bilden är tagen för ett par dagar sedan. Vi var trötta och lite loja här hemma, men tog oss i kragen och åkte på utflykt till naturreservatet i närheten. Vi gjorde ett stopp på glasscaféet som öppnat för säsongen. Vi fick svepa in oss i filtar och satt och huttrade, men gott var det. (Sommar, kom!)

Vatten har alltid engagerat mig.
Genom mitt jobb (som har med vatten att göra) fick jag lyssna på Jan Eliasson förra veckan.
Han sa många kloka saker om vatten. Betalt tog han inte, men ville gärna att man skulle stötta
http://www.wateraid.se




Kommentera

Publiceras ej